
[WHO’S BAD] Care-i treaba cu Diplo
Ca e unul dintre cei mari DJi din lume stim. Ca o colaborare cu el, indiferent ca esti din zona Hip Hop, Electronic sau Dubstep, te face din no-name un superstar peste noapte, stim. Da’ hai sa aflam mai multe despre el si care sunt motivele pentru care un intreg mapamond ii canta piesele
Il cheama de fapt Thomas Wesley Pentz si numele de Diplo (diplodocus) vine de la dragostea lui pentru dinozauri. Nu de putine ori a mentionat fascinatia lui pentru animalele astea pentru ca sunt “mari si nebune”. Cu toate astea, Diplo zice ca l-ar incanta ideea de a-si schimba numele, asa ca daca aveti o idee puteti sa ii dati un mesaj.
A absolvit facultatea de Film si Muzica din Philladelphia. De pasiunea lui pentru film putina lume stie. Intr-un interviu de acum doi ani mentiona faptul ca cel mai mult i-ar placea sa isi ia doi ani liberi in care sa se ocupe in exclusivitate de pasiunea lui pentru film. In 2008 a facut si un film documentar Favela on Blast in care vorbeste despre muzica din suburbubiile braziliene.
Ii place sa faca munca de caritate. Pe langa faptul ca acum multi ani a fost profesor pentru copiii cu probleme din scolile americane, si-a deschis si o organizatie caritabila, Heaps Decent, care ofera programe de educare artistice pentru copiii dezavantajati din Australia.
A devenit cunoscut prin 2003 cand a inceput sa faca niste mix-uri in care combina hip hop instrumental, cu rock alternativ de prin anii ’90. Desi el spune ca cea mai mare influenta in muzica pe care o face este muzica hip hop, Diplo e cunoscut ca fiind un vizionar pentru aproape toate genurile de muzica. Cu timpul, artisti din ce in ce mai cunoscuti au inceput sa apeleze la el pentru ca stiau ca e unul dintre oamenii aia care sunt cu un pas inaintea celorlalti si care poate vedea viitorul.
Pe langa faptul ca este un muzician in adevaratul sens al cuvantului, Diplo e si model pentru casa de moda Vera Wang, endorser pentru Blackberry, Axe sau Diesel, ii place sa deseneze cartoons, e filantropist si investitor in tehnologie.
Intr-o mare de Dji care mai de care mai diferiti, Diplo a stiut de la inceput ca in industria asta are nevoie de o imagine buna, de un marketing agresiv, pe care si l-a facut singur o lunga perioada de timp, dar si de un sarm aparte care sa tina publicul in priza pe intreaga durata a unui concert.
Daca nu stiati care e gestul lui preferat de “manipulare”a publicului, va spunem noi: Jesus on the cross.
Vedeti mai jos exemplificarea gestului cu care reuseste sa innebuneasca multimile si sa faca luminile de pe scena sa straluceasca si mai tare.
Unde se indreapta Diplo si viziunea lui futuristica nimeni nu stie, nici macar el. Ceea ce stim cu siguranta, insa este ca sigur o sa mai fie pe scena muzicii mondiale sa ne incante cu sound-urile si vibe-urile lui atat de specifice dar si cu energia lui pozitiva.