[UPDATES] Scoala de PR Electric Castle

Am vazut ieri ca Electric Castle a anuntat programul oficial si final al festivalului si daca va intrebati de ce scriu articolul asta este pentru ca organizatorii l-au pus pe Damian Marley in prima zi. Ei spun ca era singura zi in care ar fi fost disponibil si ca nu e nicio strategie de marketing. Asta nu avem de unde sa stim, dar daca nu e cum spun ei, asta mi se pare una dintre cele mai tari miscari facute de un festival pentru ca evident toata lumea vrea sa il vada si, evident, majoritatea lumii nu prea avea de gand sa vina in prima zi. Nice catch!

M-am uitat apoi peste cum comunica, tone of voice si toate alea de sunt in limbajul agentillor, termeni cu care nu o sa va plictisesc. De ce Electric are o asa buna comunicare? Pentru ca mi se pare ca este un festival care isi cunoaste foarte bine target-ul, iar toata comunicarea lor se bazeaza pe interesele, doleantele si trend-urile target-ului. De la copy-uri, la fotografii, la campanii, toate sunt facute fix pentru publicul care merge la festival, iar ei au gasit niste insight-uri foare bune de care se folosesc.

Generatia asta is all about photos and Instagram si Electric a vazut asta si o foloseste cel mai bine. Indiferent daca te uiti pe Facebook sau Instagram, fotografiile au un vibe propriu si o identitate pe care o gasesti numai la Electric. Cumva ei au dat startul acestui vibe din poze pe care toata lumea il cauta si il incearca pe Insta, iar asta e ceva foarte tare.

Si va mai aduceti aminte de mesajele pe care le schimbau anul trecut in timpul festivalului? Pe langa faptul ca toata lumea isi facea poze cu ele, au reusit sa isi creasca si comunitatea pe Social Media fara prea mult efort si fara un buget prea mare, pentru ca oricine putea lasa propuneri de mesaje.

Electric e un tot unitar, complet, frumos si are niste oameni care chiar stiu cu ce se mananca tot ce inseamna comunicarea, PR-ul, martketing-ul si ce mai vreti voi. Electric Castle are o scoala buna de PR.

Be sociable

Post a Comment

You don't have permission to register